Centos6 - pravidelna zmena inode numbers v /boot/efi/EFI

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Úterý Prosinec 3 15:17:19 CET 2013

Zdravím.

Pokud má změna týdenní periodicitu, prošel bych adresář /etc/cron.weekly.
Podívejste se také do spouštěcího skriptu, jakého cronového daemona
spouštíte a do konfiguračního souboru /etc/[ana]crontab.

S pozdravem

--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Tel: +420 353 566 539
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: http://www.aacomputer.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
Komu: <linux na linux.cz>
Odesláno: 3. prosince 2013 7:21
Předmět: Centos6 - pravidelna zmena inode numbers v /boot/efi/EFI

Zdravim

na Centos6 se mi kazdy tyden nekdy v pondeli nebo v utery rano zmeni
vsechny inode numbers u souboru a adresaru v /boot/efi/EFI . Obsah
se nezmeni. Adresar /boot/efi je /dev/sda1 s filesystemem vfat .

Zkousel jsem googlovat proc, zkousel jsem najit program ktery by se
nekdy v tu dobu spoustel ale nemuzu na nic prijit.

Nemate potuchy co to dela a proc se to deje ?