Centos6 - pravidelna zmena inode numbers v /boot/efi/EFI

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Úterý Prosinec 3 16:43:12 CET 2013

Ano,

standardně (ještě v CentOSu 5) byla konfigurace spouštění hodinových,
denních, týdenních a měsíčních úloh nastavena v souboru /etc/crontab. Teď je
podivná konfigurace v /etc/anacrontab. Neurčuje konkrétní čas, ale časový
odstup. pro týdenní úlohy 7 dní..... Protože té konfiguraci moc nehovím,
grepoval jsem log cronu na spouštění týdenní úlohy s následujícím výsledkem:

[root na mail ~]# more /var/log/cron |grep week
Dec  2 03:01:01 mail anacron[2197]: Will run job `cron.weekly' in 67 min.
Dec  2 04:08:01 mail anacron[2197]: Job `cron.weekly' started
Dec  2 04:08:01 mail run-parts(/etc/cron.weekly)[2535]: starting datum
Dec  2 04:08:25 mail run-parts(/etc/cron.weekly)[2543]: finished datum
Dec  2 04:08:25 mail anacron[2197]: Job `cron.weekly' terminated (mailing
output)

Ejhle, týdenní úloha běžela v úterý ráno.... Jak je to u vás?

S pozdravem

--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.