Migrace Centos 5.2 na Centos 6.5 vs. dovecot a postfix - autentikace

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Čtvrtek Prosinec 12 13:32:28 CET 2013

Zdravím.

Je to známé, ale co kdyby. Verze 5.2 dovoluje
LDAP autentikaci přes port 389 bez zabezpečení.
Pro 6.2 jsem musel nastavit ldaps a vydat si
certifikáty. Jinak jsem uživatele z ldapu
nerozchodil.

Pavel