Migrace Centos 5.2 na Centos 6.5 vs. dovecot a postfix - autentikace

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 12 15:19:42 CET 2013

Nemohl by být problém ještě i jinde v konfiguraci Dovecotu? Při přechodu na
to byl docela citlivý a když jsem dělal jeden upgrade, tak jsem strávil asi
hodinu opravou konfiguráků, aby fungovaly na novější verzi. Autentizace mně
běží proti MySQL, takže s LDAP moc neporadím, ale Postfix neměl problém s
ověřováním vůči AD (respektive se jednalo o ověření, že uživatel v AD
existuje).