Squeeze -> Wheezy

Jaroslav Aster orm na humlak.cz
Pátek Prosinec 20 20:11:38 CET 2013

On Fri, 2013-12-20 at 19:19 +0100, Vladimir Macek wrote:

> Moc děkuju za odpověď.
>
> Ale tento problém s grubem se vyskytl ještě před potenciálně fatálním
> rebootem po upgradu, že?
> Takže to snad budu schopen zachytit, neboť budu upgradovat na dálku.

Při upgradu balíčku na novou verzi se to zeptá, zda zapsat nový grub na
disk a v tomto kroku to selže. Nová verze grubu generuje stage1 o něco
větší než verze co je ve squeeze, proto se tam již nevejde.

Prozatímním řešením je neupgradovat grub2 a dlouhodobím řešením je to
místo za začátku disku zvětšit, což lze udělat za běhu systému tímto
postupem.

zmensenim lvm, zmensenim raidu, odstranenim jednoho disku z raidu,
predelanim partition, vracenim do raidu, synchronizace, odstraneni
druheho disku z raidu, predelani partition, vracenim do raidu,
synchronizace, zvetsenim raidu, zvetsenim lvm