KDE startuje bez dekorací

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Středa Prosinec 25 00:32:45 CET 2013

Díky, ale xrender tam mám vždycky, nikdy jsem ho neměnil a efekty mám
vždycky vypnuté. A s tím spouštěním programů je to právě ta svízel -
alt+f2 zmáčknout můžu, ale nic tam nenapíšu, to okno zkrátka nemá fokus
nebo co. Stejně tak konzole...
Jako kdyby mi nenastartoval kwin, ale jak ho spustit nevím...
Honza