Linux mint mate 14

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Únor 3 00:30:13 CET 2013

Dobry den,
stejny problem jsem resil uz pred 2 lety. Mel jsem uplne stejne
rozpadly obraz: https://launchpadlibrarian.net/69640393/DSC00391.JPG
Podivejte se na chybu na lauchpadu:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/xserver-xorg-video-nouveau/+bug/763052
Tenkrat mi pomohlo nainstalovat Ubuntu z Alternate CD (asi bude staci
normalni s "nomodeset"). Pote jsem nabootoval do textoveho rezimu a
odinstaloval nouveau a nainstaloval nvidia ovladac. Po rebootu vse
fungovalo.
Jednalo se o pocitac s jednou nvidia grafikou. Problem byl a jak vidim
stale je ve svobodnem nouveau ovladaci...