Notifikace v clusteru

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Neděle Únor 10 12:15:35 CET 2013

> 	Ma cenu uvazovat o zmene technologie? Pokud ano, vyuzili byste
> k tomu nejakou existujici knihovnu nebo obecne neco takoveho?
> Ja jsem se treba dival na 0MQ (www.zeromq.org), a vypada to docela
> zajimave. I napojeni na Perl k tomu je. Mate s tim nekdo zkusenosti?

Ackoliv se o 0MQ traduje, ze je to C++ bastl, stale mi to prijde dostatecne OK
a pouzivam to spolu s Lua a libev(lua-zmq, lua-ev) na emebedded zarizenich
(lowend ARMy 200MHz/32MB RAM). Z toho co 0MQ nabizi pouzivam vicemene jenom
PUBSUB, funguje mi to spolehlive nekolik mesicu (tuk-tuk), zadne memleaky nebo
jine problemy nemam hlaseny, ani jsem zatim zadne jine nerady nevypozoroval.

Na ten cluster/cache bych se spise podival na Redis. Nemam s tim zadne
prakticke zkusenosti, jenom jsem si nedavno cetl dokumentaci a prochazel
zdrojaky, ale na popisovane pouziti mit to prijde celkem idealni. Umi to taky
pubsub, navic replikace, TTL expiraci na klici v DB atd.

-- ynezz