Chyba haldaemon-systemd

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Únor 16 21:27:13 CET 2013

Zdar, setkal se někdo s podobnou chybou? Na starším PC mám Mageia2
(32bit) a K3B mi teď hlásí, že nemám žádnou optickou mechaniku a ať
zkontroluju HAL. No jo, haldaemon mi neběží, nejde spustit ani ručně a
sysctl mi hlásí,že chybu mám hledat v nějakém logu. Jenže si se systemd
vůbec netykám a nikde jsem žádnou informaci nenašel. Jedině snad to, že
další služba, kerá mi nestartuje, je fedora-legacy-modules...
Ve správci hardwaru vidím správně spuštěný modul ide a
hardware je samozřejmě naprosto v pořádku..
Je to nějaký bug?
Díky
Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek

Mageia Ono-Sendai 3.4.24-desktop-3.mga2 #1 SMP x86_64 GNU/Linux