HELP, Linux NAS - smazane SHARE

Jan Beitl jan.beitl na gmail.com
Úterý Únor 19 22:31:17 CET 2013

DV,
pokud se tazatel podiva na forum QNAPu tak jiste najde zpusob jak
extundelete do toho QNAP linux
paskvilu (asi nejaky oklesteny BusyBox 2.4.22 pro ppc procesory)
implementuje.
Chci tazatele upozornit, ze to neni cesta prima a jednoducha, budete si
muset nastavit komunitni QPKG
repozitar, stahnout a zkompilovat gcc a pak jeste neco a pak se teprve
pokusit kompilovat ze src extundelete.
A ne to stahnout, pres winscp bouchnout na NAS a pak to "spustit".
Otazkou je jak se na tento pocin tazatel citi, dle toho jak se pta na
"spusteni" lze usuzovat ze je to
zacatecnik a linuxove prikazy v jeho rukach jsou casovanou bombou a muze
si NAS rozbit tak ze prijde
o zbyvajici ulozena data ...
Ja bych byl pro, aby odzalohoval vse jinam a pak laboroval.
Doma mam Synology DS-2XX a k nemu pripojeny pres USB ext. disk na ktery
zalohuji dulezite soubory
ci adresare. A za tech pet let se mi nestalo ze bych o neco prisel a
nemohl to obnovit.

JB.