Vydrz baterie v suspendu v Dell Latitude

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Únor 20 09:16:53 CET 2013

Ahoj!

> Dlouhe cteni:
> https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+bug/606238
> Kratsi:
> http://mikebeach.org/2011/04/15/correctly-recognize-alps-touchpad-on-dell-e6510-in-linux/

> Normalni to neni. Zkousel jsem ted E6510 nechat pres vikend v

2W na suspend je trosku moc. SLo by to otevrit a osahat ktera soucastka topi...

> suspendu a po 64h ukazuje jeste 54%, takze osobne bych hledal
> problem ve vypinani nekterych internich periferii pri suspendu
> (nevim zda to nahodou nema uz dve grafiky, USB, wifi atd.) Prvni co
> je vzdy zahodno je hledat aktualizaci BIOSu nebot ten ma zpravidla
> na starost ACPI a ruzne neplechy s napajenim.

BIOS rozhodne updatovat neuskodi, ale obavam se ze to bude nejaky zlobivy ovladac v
jadre... Jak to fungovalo na tom originalnim Dellim Ubuntu? Tam trochu ocekavam ze
by se s tim nekdo mohl zabyvat...

Ne.