USB HDD poweroff Debian Squeezy

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pátek Únor 22 10:24:21 CET 2013

Tak stacilo hladat pre Ubuntu namiesto Debiana (a ze Ubuntu nie je
prinosne :D) a narazil som na udisks --detach /dev/sdd, ktory vyzera, ze
robi co ma. Riesil som to na dialku, ale vyzera, ze to bolo vypnute. Teraz
som si to skusil na Ubuntu desktope a hoci mi to po vykonani prikazu disk
vyplo, po par sekundach znova nabehol (zrejme to nejaky iny demon zle
vyhodnotil) a az na druhe vypnutie uz ostal vypnuty.

Potreboval som previest jednorazove vypnutie.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel