Electrum bitcoin client

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Neděle Únor 24 03:37:55 CET 2013

Jak se pozná, že „neběží“? Nakreslí to okýnko, ve kterém se dá přijímat a posílat Bitcoiny? Asi jo, když to vygenerovalo adresy.

Nebo si pleteš klient (a ještě k tomu chainless) a miner? Electrum je klient a to, že nevytěžuje CPU, je jaksi žádoucí - ostatně jediné, co dělá, je, že otevře TCP spojení na server a zeptá se na zůstatky na daných adresách.

--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E