Runlevel 3 zobrazi cernou obrazovku - problem s frambufferem?

Obongo Dokwub o.dokwub na gmail.com
Pondělí Únor 25 10:50:45 CET 2013

Zdravim,
deje se mi zajimava vec. Po nainstalovani NVidia ovladacu z repozitory se
mi deje nasledujici: System mi startuje do runlevelu 3, tzn. prikazove
radky, kde pak zadam usr/passwd. Nasledne si rucne spoustim startx.
Pred instalaci NVidia driveru bylo vse v pohode, nicmene ted mi system
nabootuje do runlevelu 3, ale nic nevidim! Mam proste cernou obrazovku
(mam dva monitory - jeden blika, jako ze nema signal, druhy se tvari ze
signal ma, ale zcerna). Nicmene naslepo zadam uzivatelske jmeno, heslo,
napisu startx a Xka mi najedou v pohode. Je nejaky problem s
framebufferem? Nebo co muze byt duvodem? Prikladam vypisy z /var/log:

https://dl.dropbox.com/u/2167031/temp.tar.gz