Fwd: Runlevel 3 zobrazi cernou obrazovku - problem s frambufferem?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Únor 25 21:17:07 CET 2013

No, konzole asi na dvou monitorech nepůjde, tip bych si, že není podpora
v jádře :-). Ale je to jen můj tip.

Jde to, ale jak jsem psal, buď si dáte víkendové studium a
experimentování nebo počkáte až nVidia napíše pořádné drivery. To druhé
slíbila, tak až to budete potřebovat, třeba už to bude (ha, ha). Je to o
driverech.

ced