sort - serazeni textu

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Úterý Únor 26 10:22:15 CET 2013

On 25.2.2013 16:06, Martin `MJ' Mares wrote:
> Jako odborníci bychom především neměli věřit kdejakému nepodloženému
> tvrzení ve Wikipedii ;) Odborná informatická literatura z posledních
> 30 let mezi těmito dvěma pojmy evidentně nerozlišuje. Je nějaký dobrý
> důvod k tomu to změnit?

Pavle (definice řazení) a Martine, to sedlo. :)

Nemusím nutně věřit "nějakému nepodloženému tvrzení na WP". Stačilo mi, že
nalezené články souhlasily s mým pohledem, že zaměňovat je to matoucí, tak
jsem na to byl hrdej. Sám jsem se pyšně pasoval do role odborníka a pro
uchlácholení čtenářů této konference jsem je mezi odborníky zařadil také. :)

Dobrá, zůstaňme u toho, že _mně_ vadí, když se ty pojmy zaměňují. Třídění
jako klasifikace, obvykle do disjunktních množin. Řazení jako uspořádání
jedné množiny. Zda je matematicky jedno podmnožinou druhého, to považuji
většinou za příliš teoretické. Ať si s tím každý naloží dle svého.

Ale samozřejmě máme důležitější věci k řešení. Mupy mup.

V.