Problem s fontom v KDE4 (Fedora 17)

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Středa Leden 2 10:11:32 CET 2013

Dne St 2. ledna 2013 06:56:57 Martin Mokry napsal(a):
> A este drobnost. Robi mi to len aplikacia Dolphin, ine aplikacie maju cisla
> v poriadku.

Tohle co uvedu s daným případem souvisí jen okrajově. Jednou jsem měl problémy
s aplikací hp-systray, která neúměrně zatěžovala procesor (až 100%), neustále
jsem si lámal hlavu s tím, co to způsobuje, configurák jsem několikráte
přemáznul, nepomáhalo nic, pořád jsem přemýšlel odkud může daná aplikace
načítat konfiguraci, když se pokaždé utvoří nová defaultní, kterou má i druhý
uživatel, napadlo mě jedině přemázbout všechny cache adresáře a tmp adresáře
(rm -Rf tmp/*, atd.). Problém byl vyřešen, aplikace naběhla a fungovala tak
jak měla.
Zkuste:
#!/bin/bash
# Vymaže všechna dočasná data. Zkoušeno pouze v debian/gnu/linux!!!
rm -Rf .fontconfig/* # v tomto adresáři (alespon u mě) se nachází pouze
soubory cache3
rm -Rf .kde/cache-jméno_stroje/* # nutné upravit
rm -Rf .kde/tmp-jméno_stroje/*
rm -Rf tmp/*
rm -Rf /tmp/*
rm -Rf /var/tmp/*
rm -Rf .cache/*
su -c "rm -Rf /var/cache/fontconfig/*"
Pokud to nepomůže zkuste konqueror nebo popřípadě se podívejte co všechno
dolphin načítá.
Není to příliš elegantní řešení, ale nic lepšího mě nenapadá.
--
Leonardo
------