Prijem zvuku po siti

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Leden 3 10:26:01 CET 2013

	Zdravim v novem roce!

Kratce: odesla mi 25 let stara audiosoustava, a premyslim cim ji nahradit.
Co dnes umi prehravat zvuky z pulseaudia pres wifi?

Podrobneji:
Mam velky a trvale pusteny pocitac se zvukovymi soubory, na nem pulseaudio
a mpd, dosud jsem prehraval zvuky po asi 15 metru dlouhem analogovem
kabelu primo ze zvukovky do veze (kterou ted potrebuju nahradit).
Chci pokryt dve mistnosti:

1)
- dostupny 100baseTx ethernet, wifi, analogovy audio kabel
- docela dobre 4-ohmove tripasmove reproduktory, ktere bych pripadne
	chtel zachovat
- potrebuju neco jako zesilovac s ethernetovym vstupem nebo wifi
- nechci zadne n+1, jen poradne stereo

2)
- pokryto wifi
- potrebuju nejakou mensi soustavu (male reproduktory,
	zesilovac) pripojitelnou pres wifi

Tyhle veci se daji urcite poskladat samostatne (do mistnosti 1 koupit
analogovy zesilovac, do mistnosti 2 reproduktorky s vestavenym zesilovacem,
k tomu pripojit treba Raspberry Pi nebo Gumstix Overo). Ja bych ale uvital,
kdyby to cele melo co nejmene krabic, kabelu a nastaveni. Idealne abych
musel jen zapinat/vypinat jednim tlacitkem vzdycky jen ten celek v prislusne
mistnosti, a prehravani samotne vcetne nastaveni hlasitosti resil mpd klientem
na mobilu/tabletu (to uz mam vyzkousene, androidovi klienti funguji).

Co doporucujete pouzit? Jake jsou protokoly, a jake z nich umi pulseaudio?
Casto se uvadi airplay od Applu, ale nevim jak moc je to otevrene.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox