Prijem zvuku po siti

Jan Pobrislo ccx na webprojekty.cz
Čtvrtek Leden 3 12:27:15 CET 2013

In article <mailman.260.1357205166.1117.linux na linux.cz>, Jan Kasprzak wrote:
> 	Zdravim v novem roce!
>
> Kratce: odesla mi 25 let stara audiosoustava, a premyslim cim ji nahradit.
> Co dnes umi prehravat zvuky z pulseaudia pres wifi?

Osobne se mi na zvuk osvedcil ALIX [http://pcengines.ch/].
Zasadni otazka je zda ma byt zvuk v obou mistnostech synchronni ci ne.
Synchronizace neni zadna sranda, obzvlaste na wifi kde jsou caste vypadky,
VOIP je na to taky pomerne citlive.

Za nejrobustnejsi reseni povazuji nasdilet hudbu pres NFS a prehravat na
danem zarizeni, rozhodne netahat zvuk vzduchem.

Co se tyce kodeku ktere k tomu jsou urcene (gsm, a2dp, apod.) lze ocekavat
zretelnou degradaci zvuku. Pro zvuk po siti jiz dlouho existoval esd
(esound) ktery byl pozdeji preimplementovan v pulseaudiu, nicmene uspech
jsem s tim prilis nemel.

Dalsi varianta co me napada je sehnat zesilovac s HDMI vstupem pro zvuk a
jeden z malych armovych linuxu, prodavaji se ted bezne ve velikosti
flashdisku.