Prijem zvuku po siti

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Leden 3 16:47:56 CET 2013

Martin Vancl wrote:
: Dobry den,
: kdysi se to stavelo na OpenWrt, ale v dnesni dobre je urcite Malina pohodlnejsi.
: http://mightyohm.com/blog/2008/10/building-a-wifi-radio-part-1-introduction/
:
: Vysledek vypada pekne http://vimeo.com/4855103#at=0 :-)

	Jo, jeste jsem nenapsal, ze se mi fakt nechce babrat s nejakou
esteticky vypadajici bednou :-). Ale jinak jo, vypada to dobre. Skoda
ze je muj WRT AP umisteny uplne nekde jinde.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox