Na notebook x86 32 nebo 64bit?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Leden 20 18:15:59 CET 2013

To jako myslíte jako základ nebo to co budete virtualizovat?

Provozuji Debian 64bit a vesele si spouštím jak 64bit, tak 32 bit elfí
binárky, dokonce i 32 bit windowsí přeze wine, když náhodou fungují.

Pro wine to může chtít multiarch s 386 verzí. Ale to vás upozorní :-).

Nesetkal jsem se s jiným větším problémem než nainstalovat do systému
32bitovou knihovnu pro 32bitovou aplikaci.

Bohužel xen je pro mě něco něco jako zen. Vím že to slovo existuje.

ced