transformace usb kamery na IP kameru

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Leden 23 23:51:33 CET 2013

Dobry den,
aktualne resim podobny problem: https://ispforum.cz/viewtopic.php?f=4&t=11037

USB webkamera neni problem:
http://www.root.cz/clanky/zrizujeme-webkameru-s-openwrt/ Problem bude
delat pocasi. Kvalita obrazu extremne hodne spatna.
To uz je lepsi pouzit digitalni fotak (musi to umet) a fotit pomoci
neho. Asi nejlepsi mozna kvalita obrazu - USB ani IP kamery nemuzou
konkurovat, ale opet problem s pocasim.

Vse zajimave je ve vyse uvedenem vlakne na ISPforu.

Jestli mate naladu, vemte nejaky WiFi router, Raspberry PI a zkuste
http://www.root.cz/zpravicky/jak-nastavit-usb-over-ip-v-ubuntu-10-04-lucid-lynx/
Ale ztratite hodne casu a nakonec budete zklamany...