transformace usb kamery na IP kameru

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Leden 25 22:00:00 CET 2013

On Thu, 24 Jan 2013, Jan Hrach wrote:

> Ahoj,
> vidím tam Prodej uzavřen, ale stejnou kameru i za podobnou lze objednat z DX.
> Mačkání tlačítek pomocí GPOI pinů. Většinou je to tlačítko nebo dvě cesty na PCB přemosťované vodivou gumou, stačí spojit tranzistorem.

Prodavaji ji i jini prodejci. At tak ci tak, jde to z ciny.

OK, to muze byt reseni pomoci simulace tlacitek, i kdyz ne zrovna bez
rozborky. Kazdopadne jsem s kamerou uz zkusil konecne neco natocit a neni
to zadna slava. JPEG/AVI ktere z toho pada, kdyz to uklada na SD, je pro
vsechna rozliseni cca stejne velke (?) chybovate (treba mplayer snad zadne
neprehraje), nekdy nejde stahnout, komprese strasna. Mod mass storage mi
funguje jen na nekterych PC, navic fsck na SD skrz kameru nelze udelat
jakysi seek error a kazdou chvili to hlasi jinou velikost SD, nativne to
formatuje na FAT16.

Nevim co je skutecne nativni rozliseni sensoru, v modu PCCAM z toho leze
1280x720, ale kdo vi, IR to zapina pri nahravani nejak samo, ale v modu
PCCAM vubec. Je to takove divoke...

Adam Pribyl