SSL re-handshake ( nova vymena klucov )

msk.conf msk.conf na gmail.com
Pondělí Leden 28 09:20:47 CET 2013

Ahoj,

luskam RCF k SSL, ale kedze (pozitivnu) odpoved na moju otazku
nedostavam, skusim konferu.

Je mozne nad existujucou ssl session vynutit novu vymenu klucov bez
toho, aby som otvorenu session zahodil a vytvoril novu?

Som v situacii, ked sa pripajam na embedded linux a potreboval by som
drzat permanentne ssl spojenie, ktore by malo byt dostupne v relativne
kratkom case ( ms ). Zaroven by som za nejaky cas chcel obmenit
sifrovacie kluce. Kedze generovanie noveho asymetrickeho paru zabera
nasobne viac casu, nemozem sa vybrat cestou zahodenia session a
vytvorenia novej.

Google moc nepomohol, asi sa neviem spravne opytat ( alebo to skutocne
nie je mozne ).

Ma s tymto niekto skusenost?

Diky

--