fedora 17 - wifi - dhcp request timeout

Boris Brinza boris.brinza na gmail.com
Čtvrtek Leden 31 12:27:44 CET 2013

tiez mam podozrenie na ten dlink, je to bezutesny srot, ten notas
samozrejme v  inych sietach problem nema.

Cakam na prilezitost router hodit do kosa a kupit nieco poriadne, ale
kvoli tejto jednej veci sa mi do toho nechce. Uz raz mal namale, ked
pri propojeni viac ako jedneho pc padol downlink na peknych +-100Kb/s a
tvrdohlavo sa tam drzal, ale po par dnoch sa zase umudril :-))