CUPS + smb tiskarna + krb5

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Čtvrtek Leden 31 12:49:27 CET 2013

Dobrý den.

Nemám po ruce instalaci Fedory 18, tak jen pár nápadů pro inspiraci:

Zkuste modul test odstranit a zase instalovat, ne reloadovat.
# semodule -r test
# semodule -i test.pp
V minulosti jsem zažíval při reloadech modulů podivné věci. Snad se i
ujistěte, že se modul opravdu odstranil.

Mrkněte do manuálů sulogin_selinux, cupsd_selinux, a pokud má pam_rootok
také selinuxový manuál, zkuste jej také pohledat. Na RH5 a RH6 není.

Podívejte se do konfiguráku aktuálně generovaného modulu.
# cat /var/log/audit/audit.log | audit2allow -m test > test.te
Pokud jsem pochopil váš velmi hutný popis problému správně, máte aktuálně
problém v přechodem cupsu do bezpečnostní domény su_exec_t Tato konfigurace
by potom měla obsahovat povolující tranzitivní pravidlo pro cups do domény
su_exec_t. Zkuste jej doplnit pokud tam není a modul zkompilujte a zaveďte
ručně.

Hodně štěstí. S pozdravem

--
Ing. Leoš Houser, jednatel