Problem s multihomed serverem

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Červenec 2 12:17:56 CEST 2013

On 7/2/2013 11:56 AM, Pavel Kankovsky wrote:

> Možná bych hledal chybu v tom, že je vůbec požadováno něco takového,
> aby pakety z X na server chodily jiným vlanem než pakety ze serveru na X.

ja nemam problem s tim upravit vahy v OSPF na tom serveru tak aby mi to
odeslo zase tim interfacem co prislo ale nesymetrickemu routingu se v
slozitejsi siti neda uplne vyhnout, takze bych rad ten problem vyresil
jinak.

> Nebo tím myslíte, že pakety z X na Y a obráceně mají chodit *skrz* ten
> server? Co by se pak ale myslelo tím, že *server* je nedostupný?

ne, bavim se o provozu koncicim na tom serveru (ping primo na ten server)

Diky

-- Dalibor Toman