Robot Karel?

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Neděle Červenec 14 18:38:30 CEST 2013

Existuje Blockly/BlocklyMaze, ale nikdy jsem v tom neprogramoval :)

https://code.google.com/p/blockly/
https://blockly-demo.appspot.com/blockly/apps/maze/maze.html?lang=cs

Našel jsem to v tomto moc pěkném článku: http://neil.fraser.name/news/2013/03/16/

Osobně jsem začal rovnou s Pascalem (ale až v 11). Zkusil bych, jestli děti nemůžou rovnou začít s nějakým „klasickým“ jazykem.

--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E