Debian Wheezy - lze změnit amd64 na i386?

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Červenec 16 09:41:44 CEST 2013

Tomáš Janoušek wrote:
> Zdravím,

> Mám tady v záložkách odkaz na přechod opačným směrem, který se mi docela líbil
> a chystal jsem se ho dřív nebo pozděj vyzkoušet:
> http://blog.zugschlus.de/archives/972-How-to-amd64-an-i386-Debian-installation-with-multiarch.html
>
> Třeba tam něco užitečného bude.
>
> S pozdravem,

Pane jo! To je návod na hodně dlouhý adrenalinový zážitek. :-) Už jsem
byl taky ve stavu, kdy dpkg hlásil hlavní architekturu i386 a doplňkovou
amd64, ale Aptitude to vidělo po svém (a já mám přece jen Aptitude rád,
protože v něm se dá postupovat po částech, pomalu, a dobře ukazuje, co
je kde špatně). A podle odkázaného návodu teprve v tuto chvíli začíná
legrace. No, ještě si to prohlédnu a možná se odvážím o další krok dál.
Za odkaz díky.
PM