Rozhodnuto (Debian Wheezy - lze změnit amd64 na i386?)

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Červenec 19 16:35:58 CEST 2013

d.petr wrote:
> Dobrý den.
> Mám PC s nainstalovanou základní architekturou amd64 (stabilní Debian).
> V rámci multiarch mám přidanou architekturu i386. Rád bych ale
> architekturu amd64 opustil. Lze to nějak bezpečně?
> Výměna dpkg:amd64 za dpkg:i386 + přidání architektury amd64 nestačí,
> Aptitude pak ukazuje balíky jen jedné architektury (asi amd64, protože
> "není nainstalován dpkg"). A nepomůže ani "apt-get update". Nepomůže ani
> instalace multiarch_support:i386.
> Našel jsem všelijaké složité návody, ale to jsou v podstatě přeinstalace
> systému (starších Debianů).
> [...]

Tak jsem se nakonec rozhodl architekturu neměnit. Bylo by s tím tolik
otravné a nebezpečné práce, že to nestojí za to. Tento PC (v práci) už
zůstane, jak je. Ale aspoň vím, že na ostatních PC (doma apod.) je dobré
amd64 nedráždit.
Děkuji všem, kteří se snažili pomoci.
PM