Nové připojování výměnných médií

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Červen 9 18:07:24 CEST 2013

Zdar, moje otázka z minulého týden fakt neprošla, takže napotřetí:

Nainstaloval jsem si zkušebně Mageia3 (KDE 4.10.2, jádro 3.8) na starý
noťas a kulil oči. V fstab jsou pouze oddíly pevného disku, ani optika
tam není. Všechna výměnná media - CD i flashky se připojují do
/run/media/$USER
Pravděpodobně to dělá udisks. Ale hlavní je, že to tak nechci a chci to
mít v /media jako předchozích mnoho let. Jak to pozměnit, je na to to
někde konfigurák?
Na Ábíčku mi ležérně radili, ať si udělám symlink, ale to samozřejmě
blbost, chci to spravit do použitelné podoby, ne ojebat...

Díky moc.

Honza