freeradius, jak posilat do proxy pouze nektere requesty?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Červen 13 17:54:40 CEST 2013

On Thu, Jun 13, 2013 at 02:16:21PM +0200, Petr Štetiar wrote:
> Martin Kraus <lists_mk na wujiman.net> [2013-06-12 23:46:01]:

> Zdrojaky rikaji, ze neumi. Neda se zmenit ten realm v pozadavku podle
> atributu, tak aby se to chovalo tak jak ma?

Me se prave nechce specifikovat jmena realmu. proste mi jde o to, ze urcite
requesty se nemaji forwardovat na jine radius servery.
Jde o to ze kdyz man nakonfigurovany eduroam tak to forwarduje i prihlasovani
na management zarizeni. Dalo by se to samozrejme resit virtualnim serverem pro
login na zarizeni, ale tomu se chci vyhnout, pokud je to mozne.

mk