Active Directory -> OpenLDAP

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Úterý Červen 25 16:48:10 CEST 2013

Chces tedy emulovat AD na linuxovem stroji a to bez SAMBY?

MP

-----Original Message-----
From: Petr Haresta
Sent: Tuesday, June 25, 2013 4:34 PM
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: Active Directory -> OpenLDAP

Dobrý den,
v současné chvíli provozuji na jednom ze serverů Windows Server 2003 Active
Directory. Vzhledem k tomu, že server dosluhuje a využívám ho jen na LDAP,
hodlám migrovat na Linux, konkrétně na produkt OpenLDAP. Všechny počítače
mám v doméně. Pokud budu chtít migrovat na OpenLDAP budu muset všechny
počítače v doméně znovu zaregistrovat do domény? Případně dělal to už
někdo? Nějaký optimální postup?
Návody na internetu jsou, ale nikde jsem nenašel odpověď na tu první
otázku. Někde jsem našel, že ta konverze se nazývá Vampiring, ale k tomu
moc google také neříká :-(
Děkuji
Petr