Media center hardware

Jan Beitl jan.beitl na gmail.com
Čtvrtek Březen 14 19:37:35 CET 2013

Dobrý večer,

jako domácí MC používám Lenovo IdeaCentre Q180 s bezdrátovým setem
Lenovo Multimedia Remote, distro Mythbuntu.
Jsem spokojený, zvuk mám řešený tak že používám 8 let "starou" repro
sestavu 5+1 od Creative co mi zbyla po zrušeném PC.
Ale určitě se dá sehnat levnější řešení (Android mašinky či nákup
jednotlivých
komponentů) ale mě výše popsané MC vyšlo po slevách na necelých 6 kKč.

JB.