Media center hardware

Jan Beitl jan.beitl na gmail.com
Čtvrtek Březen 14 21:35:50 CET 2013

Ano, po dlouhých úvahách jsem zakoupil hotovou sestavu,
důvodem byl minimální cenový rozdíl mezi sestavou bez OS
a cenou dílů pro stavebnici. 2GB RAM zatím plně stačí, uložené
HD pořady či filmy to přehrává bez trhnutí a s mou "absolutní hluchotou"
zatím HDD neslyším a o SSD disku uvažuji.
Spotřeba je rozhodně menší než při 8 let staré kombinaci domácího kina,
CRT TV, DVB-T tuneru, druhého DVD protože domácí kino nepřehrálo vše ...
Když odešla CRT TV tak jsem to vzal z jedné vody na čisto.
A bezdrát mini klávesnici potřebuje rodina na chat přes Skype ...
Q190 už má Alza v nabídce ...
JB.