Media center hardware

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Březen 15 16:41:23 CET 2013

On Thu, 14 Mar 2013, Martin Vancl wrote:

> Jako domaci server pouzivam Intel Marshaltown DN2800MT
> http://www.czc.cz/intel-marshaltown-dn2800mt-intel-nm10/102744/produkt
> Jenom pasivni chlazeni, 12V napajeni, HDMI, PCIe, 2x SATA, 2 jadrovy
> Atom na 1,86GHz, grafika Intel GMA 3650.
>
> Ma i LVDS (nebo jak se to jmenuje) na pripojeni LCD panelu z notebooku
> pres "placaty" kabel.
>
> Kouknete take na Raspberry PI.

Ted jsem pokusne udelal mediacentrum z RaspberryPi pomoci XBMC - tedy
presneji xbianu. Je to velmi pekne, az jsem byl prekvapen, licence na
kodek se da zakoupit na shopu raspberryPi za 2.4libry, zadna tragedie, ale
zatim jsem ji nepotreboval.

Ma to ovsem sve mouchy - predevsim zvuk (lupani mezi skladbami, znamy
problem, oprava snad bude v nejake novejsi verzi), musite dodat nejake
dalkove ovladani (nemam vyzkousene IR, ma to remote pres web, takze to jde
ovladat i z telefonu pripojeneho pres wifi do stejne site). Jinde pouzivam
HPMCE, mozna by slo pripojit i to, na aukru par stovek. Dohromady to
neprelze 2000,-.

Takze zalezi jake mate preference - nizka cena, hracickovani nebo chcete
neco hotoveho a nepatlat se s tim, pak si priplatite. Jako vzdy.

> --
> S pozdravem
> Martin Vancl

Adam Pribyl