Media center hardware

msk.conf msk.conf na gmail.com
Pondělí Březen 18 08:50:25 CET 2013

Ahoj.

RPi ja na toto p  o  m  a  l  e  e  e  e.

Video prehra, ale pohyb v xbmc vyzaduje trpezliveho cloveka.
Ako vyhodu vidim mozno CAC, to sa clovek nemusi babrat s IR snimacmi a
podobnym balastom ( pokial ma TV co CAC podporuje - treba otestovat,
moja podporuje, ale pusta dalej tak 1/2 tlacitok ).

Dusan