Media center hardware

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Úterý Březen 19 15:21:34 CET 2013

On Tue, 19 Mar 2013, msk.conf wrote:

> Video je v pohode, skor pohyb po menu a celkovy feeling z toho prostredia.
> Nemam moc s cim porovnavat, mam len starsieho Topfielda,
> ale ten je v porovnani s xbmc na rpi bleskurychly.

> Raspbmc. Ale nepouzivam to, lezi mi to na stole a rozmyslam co s tym dalej,
> ci investovat dalsie 2 tyzdne prace a nejak to rozchodit, alebo
> to hodit z okna.

Zajimave, ja to normalne pouzivam, ze by byl takovy rozdil mezi Xbianem a
Raspbmc, to se mi ani nechce verit. Nezkousel jste vyssi takt pro ARM?
- zvedne to i takt pro GPU, ale nejsem si vedom ze bych Xbian
pretaktovaval, bezi na zakladni frekvenci.

Navic s Xbianem neni vubec zadna prace - rozhodne ne 2 tydny - je to jen
stahnout image a dat dd na SD kartu, nabehne to do GUI Xbmc, pripojite
disk a vsechno funguje...

> --
> Dusan

Adam Pribyl