Tip na hru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Březen 21 11:20:11 CET 2013

Úplně levný to není, ale herní kupóny se dají kupovat výhodněji než přes
jejich obchod a dají se nakupovat i za ISK, tuším že měsíc za cca 4mld. Což
je ze začátku nepředstavitelná suma, ale později pro obchodníka záležitost
několika dnů.
Kdyžtak mě prosím opravte, EVE jsem hrál naposledy před osmi lety, to ještě
platilo. :) Jenom pozor, že je to neuvěřitelný žrout času. Já jsem to
přestal hrát jenom kvůli času...