S/KEY CentOS

Pondělí Březen 25 11:24:11 CET 2013

On Mon, 25 Mar 2013, Pavel Janík wrote:

> Zakomentovat první řádek (212).

Já mám lepší nápad: nekompilovat to celé včetně různého balastu ve formě
kódu programu login apod., ale jen adresář "skey", kde je ta hledaná
knihovna. :)

Mimochodem, 5.10 není zdaleka poslední verze. I když těžko říct, zda na
tom záleží, protože to vypadá, že od té doby byly jen sporadické a
spíš kosmetické úpravy.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /