S/KEY CentOS

Pondělí Březen 25 12:47:33 CET 2013

On Mon, 25 Mar 2013, Petr Haresta wrote:

> Pro Pavel Kanovsky:

Pominu-li to, že jste mne okradl od jedno písmenko v příjmení, tak bych si
dovolil poznamenat, že v češtině se skloňují i vlastní jména. :)

> Já právě začal kompilací skey (viz. včerejší e-mail v
> 18:20) konkrétně odsud: https://github.com/dkorunic/pam_skey  ale evidetně
> hledaná knihovna tam není protože skončím:

Na jmenovaném místě na GitHubu žádný adresář jménem "skey" není.

Naopak uvnitř Venemova libdaemon-a takový adresář je. A také je tam
implementace programu login.

K čemu myslíte, že se vztahovala má rada ''nekompilovat to celé včetně
různého balastu ve formě kódu programu login apod., ale jen adresář
"skey", kde je ta hledaná knihovna''?

Tady z toho je ostatně zjevné, že adresář skey z libdaemonu jste úspěšně
zkompiloval a že potíže působí jen onen balast kolem:

   cd ../skey; make linux
   make: Nothing to be done for `all'.

> Děkuji za každou radu.

Je těžké dávat rady někomu, kdo se příliš nenamáhá jim pak porozumět... :|

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /