Re: Bash - blokované ukončení kolony

Miroslav Vancl mira.vancl na gmail.com
Úterý Březen 26 09:00:46 CET 2013

Dne 26. března 2013 8:51 Pavel Janík <Pavel na janik.cz> napsal(a):

> Ale blokuje to tail, ne tcpdump. tail -f neskončí, dokud nebude zabit...
>
> Cílem je tedy sledovat log z tcpdumpu a skončit, jakmile je tam nějaké
> klíčové slovo?

Cílem je odchytávat provoz do kruhového bufferu tak dlouho, dokud se v
textovém logu z aplikace neobjeví chybová hláška - v tom okamžiku potřebuju
zastavit tcpdump a pokud možno celý sledovací skript.
V tom tailu to samozřejmě aktivně čeká na další data v logu,
ukončením následujícího příkazu v koloně (tedy v mém případě toho cyklu) by
se ale měl tail ukončit taky. To se nakonec stane, problém je ale v tom, že
z mě zatím nejasného důvodu je potřeba po breaku od tailu dostat ještě
nějaký výstup, aby se ukončení cyklu dokončilo. V logu se samozřejmě po
nějaké době od zachycení KEYWORDu zase něco objeví, je to ale později
(klidně to může být za několik hodin) a to mě štve, protože ty data už na
nic nepotřebuju.

M.Vancl