S/KEY CentOS

Úterý Březen 26 16:30:55 CET 2013

On Tue, 26 Mar 2013, Petr Haresta wrote:

> děkuji to pomohlo - začátečnická chyba :-(. Knihovny jsou kde mají, ale
> nicméně mně to pořád nenabízí příkaz keyinit atd. Co mi prosím ještě chybí?

Zjevně Vám chybí schopnost analyzovat a řešit jednoduché problémy. ;)

Jestliže mám na začátku zdrojový soubor, a na konci marně hledám program,
pak je jen několik málo možných bezprostředních příčin takové situace,
pokud vynecháme eventualitu, že ve Vašem systému straší:

1. program se nepovedlo zkompilovat -- podle toho, co jste psal, to asi
není ta situace, protože by to pak asi psalo nějaké chyby, ale není nic
snažšího, než zkontrolovat, zda hledaný spustitelný soubor leží vedle
zdrojového a zda ho lze odtud spustit,

2. program se nepovedlo nainstalovat -- to by zase měl nějaké chyby napsat
make install, ale vždy to můžete zkusit znovu,

3. program se nainstaloval, ale na špatné místo -- make install by měl
vypsat spouštěné příkazy a z nich by mělo být zjevné, kde programy
skončily,

4. program se instaloval, ale má špatná přístupová práva -- zkontrolujte
přístupová práva pomocí ls -l, stat apod., zkuste program spustit přes
plnou cestu,

5. program je na správném místě, ale shell ho nevidí -- zkontrolujte PATH,
zkuste spustit nový shell.

A propos, co vlastně znamená, že Vám to "nenabízí" příkaz keyinit?

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /