Sdilena e-mailova schranka vice uzivateli

Petr Baláš petr na balas.cz
Pátek Březen 29 23:04:20 CET 2013

Hi

2013/3/29 Dalibor Straka <dast na panelnet.cz>:
> Ahoj,
>
> mame problem se pristupem vice lidi do jednoho stejneho e-mailoveho uctu.
> Skoro se domnivam, ze nase pouziti imapu timto zpusobem neni doporucene.
> Problemy:
> - nekdo smaze e-mail, ostatnim se nesmaze

Na IMAPu tot musí fungovat. Dovedu si představit. že se to projeví se zpožděním
ale fungovat to musí.

> - nekdo oznaci e-mail hvezdickou, nekomu se ukaze, nekomu ne
> apod.

Toto už není standart ale předpokládám, že mezi stejnými klienty
by to fungovat mohlo :-)

> [...]
> Akorat jsem to jeste vic dorval :).
>
> Nemate nekdo reseni, jak donutit Thunderbird ke spravne synchronizaci
> mailboxu?
>

> Jak jsem jiz vyse naznacil, je mozne, ze se takto IMAP proste pouzivat nema.
> Tez Thunderbird muze mit v tomto chybu a jiny klient funguje dobre. Nebo se
> maji definovat "sdilene e-maily" nejak jinak? Na strane serveru je Dovecot
> 2.x a umoznuje take nejake sdilene slozky primo v sobe. Chvili jsem cetl
> dokumentaci a zda se mi, ze je to jen nastavovani prav. Nevite jestli se k
> temto "shared folders" pak Thunderbird nechova jinak?

Shared folders předpokládám znamená další IMAP účet.
Používám couriera ale to by nemělo mít vliv.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz