Debian a PHP Fatal error: SOAP-ERROR

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Středa Květen 15 16:39:43 CEST 2013

"Tahat data *z* debianího serveru nebo *na* debianí server?"
- omlouvám se ukliknul jsem se, samozřejmě jsem měl na mysli tahat data z
ústředny.

Nicméně jsme zjistil, že je chyba zřejmě v php. Na Debian 6 to nejde, na
Debian 7 ano.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>
Datum: 15. 5. 2013
Předmět: Re: Debian a PHP Fatal error: SOAP-ERROR

"On Wed, 15 May 2013, mandrake.user wrote:

> nejsme schopni data taha z debianího serveru,

Tahat data *z* debianího serveru nebo *na* debianí server?

> kdy se v logu objeví hláška:
> PHP Fatal error:  SOAP-ERROR: Parsing WSDL: Couldn't load from 'https://
mojeip.cz/ipbx/soap/wsdl.php' : failed to load external entity "https://
mojeip.cz/ipbx/soap/wsdl.php"\n in /var/www/soap/soaptest3.php on line 15

Já bych tedy nejdřív zjistil, v čem je problém. Tady pouze říká, že se mu
to nepodařilo získat, ale bez dalšího vysvětlení.

1. Dokáže jméno přeložit na IP?
2. Podaří se mu otevřít TCP spojení? Pokusí se vůbec připojit?
3. Podaří se mu provést SSL/TLS handshake a vytvořit šifrované spojení?

V krajním případě by mělo být možné prostě udělat to, že si WSDL stáhnete
ručně a do skriptu dáte cestu k tomu lokálnímu souboru.

--
Pavel Kankovsky aka Peak / Jeremiah 9:21 \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /"