xbmc a externi prehravac vyjma youtube

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Listopad 2 20:48:58 CET 2013

Dobrý den,

zkouším si hrát s xbmc a nejde mi nastavit, aby externí přehrávač VLC
spustil vždy, ale jen když nepřehrává z youtube, tam VLC nefunguje.

VLC chci proto, že jako jediný mě známý přehrávač umí přehrát video o něco
rychleji i se zvukem (při masteringu se filmy zpomalují, hudba zrychluje).
Sice 1,5 násobek je už moc, optimum by bylo 1,2x, ale některé filmy jedou
skoro normálně i při 2x zrychlení.

Můj playercorefactory.xml:

<playercorefactory>
  <players>
    <player name="VLC" type="ExternalPlayer" video="true">
        <filename>/usr/bin/vlc</filename>
        <args>--play-and-exit --video-on-top --fullscreen</args>
        <forceontop>false</forceontop>
        <hidexbmc>false</hidexbmc>
        <hideconsole>false</hideconsole>
        <hidecursor>false</hidecursor>
    </player>
  </players>
<rules action="prepend">
 <rule video="true" player="VLC">
   <rule dvd="true" player="VLC"/>
 </rule>
</rules>
</playercorefactory>

Když jsem do rules přidal tohle, tak to nefachalo:

<rule name="youtube" protocols="youtube" player="DVDPlayer" />

Jak to mám změnit, nebo mám zatmění googlu?

Děkuji, JL.