xbmc a externi prehravac vyjma youtube

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Listopad 3 18:16:25 CET 2013

Díky, tohle zabralo. Můj nový playercorefactory.xml spustí youtube v xbmc a
všecko ostatví ve VLC. Ten odkaz je hodně zajímavý, díky za něj, třeba se v
budoucnu ještě bude hodit.

<playercorefactory>
  <players>
    <player name="VLC" type="ExternalPlayer" video="true">
        <filename>/usr/bin/vlc</filename>
        <args>--play-and-exit --video-on-top --fullscreen</args>
        <forceontop>false</forceontop>
        <hidexbmc>false</hidexbmc>
        <hideconsole>false</hideconsole>
        <hidecursor>false</hidecursor>
    </player>
  </players>
<rules action="prepend">
 <rule video="true" player="VLC">
   <rule dvd="true" player="VLC"/>

   <rule filename=".*youtube.*" player="DVDPlayer"/>
 </rule>
</rules>
</playercorefactory>