Instalace mcrypt - FC8

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Neděle Listopad 3 21:15:40 CET 2013

On Sun, 3 Nov 2013, PM wrote:

> Potrebuji dolepit do FC8 mCRYPT zel jak jsem mou chabou anglictinou zjistil
> veskera podpora skoncila 3 roky po 10.7.2009 :-(

Pokud myslite Fedora Core 8 pak ano, dnes mame Fedoru 20 na spadnuti.
Pokud jste chtel provozovat tak dlouho stale stejnou verzi OS mel jste
zvolit spis CentOS - a v nem bych hledal i baliky. Jen musite najit verzi
CentOSu odpovidajici Fedore 8. Nektere veci jsou pak kompatibilni.

> Zkousel jsem i nejake rpm dle navodu od strycka googla, zel jsou vsechny
> nedostupne.
> Lze nejak instalovat, nebo musim prejit na vyssi verzi?
> Stejny problem nejspis nastane s povysenim verze PHP (v soucasnosti 5.1.6)

Vsechno jde, jen je otazka za jakeho usili. Vsechno si totiz muzete sam
zkompilovat, teoreticky i do starsi verzi Fedory, ale bude to velmi
pracne. Takze otazka je, co pro vas bude jednodussi.

> Dik

Adam Pribyl