Instalace s omezenim uzivatelu

Petr Macek pm-conf na kostax.cz
Úterý Říjen 22 15:12:24 CEST 2013

Zdravim,
kdysi davno jsem presne na tohle pouzil vec, ktera se jmenuje pawm.
Ale je to starsi vec a uz jim nejak nejede ani web. Neco malo o
zprovozneni je zde:
http://www.root.cz/clanky/x-window-a-terminalovy-server-na-freebsd/

Dalo se to pekne zamknout, ze s tim uzivatele nemohli udelat nic a nikdy
se jim nepodarilo to rozbit.
PM