=?UTF-8?Q?Soukrom=e9_a_d=26=23=33=36=37=3bv=26=23=32=38=33=3brn=e9?=

=?UTF-8?Q?Soukrom=e9_a_d=26=23=33=36=37=3bv=26=23=32=38=33=3brn=e9?= michaelosborn na safrica.com
Středa Říjen 30 18:42:44 CET 2013

MRS RITA MICHAEL .
TELEFON : +27-72-087-4201
E- mail: michaelosborn na safrica.com

                                      Soukromé a důvěrné

K rukám PŘEDSEDY / režisér,

Vážený pane / Vážená paní,

Jmenuji se MRS RITA MICHAEL , manželka MR. MICHAEL ze Zimbabwe . To může býtpřekvapením pro vás o tom, kde jsem dostal svou kontaktní adresu . Dostal jsem vaši adresu od obchodních komor během mého hledání spolehlivého osoba nebo společnost, která bude pomáhat svou rodinu v této transakci když jsem neodhalil skutečnou povahu podnikání mám na mysli, protože to potřebuje soukromí.

V současné války proti zemědělci v Zimbabwe od příznivců našeho prezidenta Dr. Roberta Mugabeho, aby zabral všechny bílé a arabské farem , které vláda nakonec předali svých spolubojovníků a následovníků , nařídil všichni bílí farmáři a arabskými vydat vše jejich farmy do svých spolubojovníků a jeho následovníci . Můj manžel je jeden z nejlepších černých farmářů v naší zemi , a protože neměl podporovatšpatné vládní politiky Mugabe `s příznivci napadli mého manžela farmu a spálil všechno, co na farmě , zabil mého manžela a udělal pryč s velkým množstvím položek v našem farma.

Před jeho smrtí , můj manžel měl uloženy v soukromé bezpečnostní společnosti v Johannesburgu v Jižní Africe součet { US $ 12,5 milionu amerických dolarů Only} . Po smrti mého manželacelá rodina ze strachu z našich životů. Rozhodli jsme se přesunout do Jihoafrické republiky , kde měl uloženy peníze v bezpečnostní Společnosti cenností jako uprchlíci . Později jsme zjistili, žeměnová politika zde neumožňuje uprchlíci k otevření bankovního účtu nebo podnikat . Tak jsem se rozhodl Vás kontaktovat , takže budete mi pomáhat přesunout tyto peníze z Jižní Afriky na investice v zahraničí, protože jako žadatelé o azyl se nesmíme provozovat bankovní účet v Jižní Africe. Dohodli jsme se vám nabídnout 20 % z celkové částky za vaši pomoc , bude 5% bude zmapována veškerých výdajů , které mohou vzniknout v průběhu této transakce , zatímco 75% bude pro mě a mou rodinu investovat ve vaší zemi .

Pokud přijmete mou nabídku laskavě pošlete mi vaše číslo telefonu a faxu pro snadnější komunikaci. Díky jak doufám slyšet dobrou odpověď od vás. Vždy pamatujte, že je to přání mého prvního syna a celou rodinu , abyste tuto záležitost soukromého , aby se zabránilo vstupu do špatného ruku, která mohou ohrozit naše šance na úspěch. Prosím, zavolejte svého prvního syna. Pan Michael ml. na výše uvedené číslo .

S úctou ,

MRS RITA MICHAEL .

Daląí informace o konferenci Linux